Ahad, 17 Oktober 2010

memori~

ASSALAMUALAIKUM....

maafkan atie sekiranya.. blog nie tak de kupas isu2..yg leh dibincangkan.. need to read.. baru leh kupas apa2.. tapi nak bace buku.. tak de masa. em, byak sgat keje.. ni blog selalu update.. sebab mnjadi tempat tuk mencurahkan perasaan =) dugaan dtg bertimpa-timpa ^^, kesabaran je yg ada..utk menempuhi nya..

rindu fb? dulu.. waktu g khemah..diorg sume kata rindu nye nak balik coz rindu kat bantal ngan tilam yg empuk... tp atie rindu kat laptop? hahaha.. addicted sungguh kat benda alah tu.. sehingga lalai.. takpela.. keputusan ni mungkin yg terbaik kot ^^,

pagi semalam wat la keje skit2.. wat2 tgok2 ada bulu mata jatuh.. tapi tak dapat dikenal pasti jatuh belah mana.. >.< tup2 ade org anta msg rindu kwan mse matrik dulu rindu kita!
tgok2 blog org lain.. tgok benda memorable diorg simpan.. atie nak jugak kongsi..huuhu. jom terjah!



yg nie kenangan terakhir waktu zaman jahiliah..hoho

yg nie, adiah yg 'paling memahami' atie penah dpat.. yg warna biru itu la.. sbb ape?? sebab..atie penakut kalu tido sorang2.. kalu tak de org teman kena bukak lampu.. jd, adelah sorag nie bg lampu tido.

yg nie kapo..lembut..suka picit2 dia. abg kita kat sarawak bg

yg nie kelip.. tapi kelip versi giant..sis bg..
yg nie seekor je tau.. adelak salah faham tie ingat 3 ekor.. nie..dpat mase matrik
adiah nie..yg penah atie kumpul sejak kecil lagi..byak tak???

yg nie, kakak angkat kat plkn bg--> die jurulatih plkn
yg nie kakak atie sendiri yg bg.. zaman kecik2 dulu

yg nie surat menyurat bersama adik angkat.. surat memberi semangat, surat bertanya kaba.. bukan yg ngarut2 eh

tgok2, kad raya. kad burfday yg pnah atie dapat.. byak sgat dulu.. sekarang dah besa.. kalu burfday diorg belanja makan je.. hoho.. tapi ada kad2 mcm nie memorable tau...suke ^^,
yg nie helaian surat yg byak atie penah dapat, bg surat satu je..tapi byak2 helai..hehehe.. pastu adalah dia bg setem nak dkat 20 keping kot.. suh balas surat.. dah abis dah setem tu atie guna..ke arah lain. hoho

yg nie kakak angkat mse PLKN bg...

yg nie yg semua yg angkat2 atie penah bg (adik angkat, kakak angKat)
nie kad burfday mase form 5, yap mse form 5
yg nie kad burfday buat org yg setia memberi..

yg nie keseluruhan kad burfday sahaja.. ^^,
wassalam..

p/s: ade lg..^^, tapi nanti2 la... mood tgah boring nak buat buku lg pandu.

4 comments:

azwa_amani berkata...

kak atie...ske lah tgok bnayak nyerrr..nak uat entri mcm akak lahh..tapi kene balik umah dulu..hihihihihi

di sebalik wajahku.. berkata...

SALAM, ADIK AWIN...
hehehehe.. akak pon suke tgok ^^,
t buat eh, akak nak tgok. hoho.

anayilz berkata...

shaya punya ada kat shini tak?ngeh3.;)

di sebalik wajahku.. berkata...

ado2.. yg bekas pencil tu ada. ^^, cuma zati tgkap gmba yg byak2 nie sblum fatin bg..bekas pencil yg lawa tu kad tu ada lam gambar

Related Posts with Thumbnails