Selasa, 1 Jun 2010

cuti oh cuti~


ASSALAMUALAIKUM…
Memang rindu sangat2 kat blog yg tercinta.. sbb sy ingin mmbuat byak lagi perubahan pada blog yg tercinta..hehehehe.. kini sy berada dirumah.. agak kebosanan tapi dengan keletah adik lelaki saya yg tercinta mampu merubat serba sedikit kebosanan tersebut. Saya tak pandai keluar berjalan-jalan sendiri.. kerana besar kemungkinan saya mampu tersesat. Padahal saya sudah hidup dibumi kuantan Pahang ini hampir2 20 tahun.. pelik bin ajaib.. abaikan.. tak penting.. bukan ada apepon nak beli.. t kakak sy balik barulah sy akan mmbuat plan pasal shopping2.. hehehe
Kat rumah saya buat ape eh….. kalu dah bosan sgat tengok tv..saya luangkan masa dengan baca buku.. waaaaaa…. Saya sendiri tak sangka.. saya boleh abiskan buku… tersebut… kalu sebut novel je saya laju… 1 hari boleh abis.. tapi SILA JANGAN TIRU GAYA SAYA kerana novel ini berbahaya…hahahaha.. knape??? Tnya sy t eh… sbb t lari topic lak… ngeee!!!

Sy bce buku ape.. yg mampu sy habiskan tuh???? Mestilah buku cinta… TENTANG CINTA… walah!!!!! Buku ini berunsur Islamic.. sy beli waktu book fair kat kampus.. sangat menarik.. sbb ade gamba2 yg buatkan org seperti sy TAK BOSAN..saya nak kupas cerita lam buku ini dengan mengait2kan isu yg berlaku kepada saya sendiri serta anak-nak muda diluar.. teringin jugak nak berdakwah kepada CINTA YANG SATU ini…=)

Dengar ye… sy nak jerit kuat2… bukak telinga ye… ORANG YANG BERJAYA MENGAWAL NAFSUNYA AKAN DIKALUNGKAN DENGAN MAHKOTA CINTA SUCI!!!!!!!!!!!! TETAPI ORANG YANG TEWAS HANYA MENDAPAT CINTA MURAHAN DAN NIKMAT SEMENTARA YANG TETAP AKAN DIPERSOAL ALLAH S.W.T. DI AKHIRAT KELAK!!!!!!!!!!!!! ALLAHUAKHBAR!!!!! Ape yg kamu semua dapat rasai melalui kata2 ini…rasa biasa2 je??? takpe2, slow2 la… kita cuba dekatkan lagi kepada KEKASIH YG SATU… em… cinta dunia indah kan?? Indah tu mainan syaitan. Kamu.. kamu.. kamu… semuanya telah diperdayakan oleh SETAN.. SETAN DURJANA yg cuba2 rosakkan ANAK2, CUCU2, CICIT2, ADAM!!!!!!! Sy akui sy juga pernah… pernah diperdayakan oleh SETAN GEMUK!!!! Penggoda, penghasut… DAHSYAT.. tapi masih BELUM TERLAMBAT TUK KITA BERUBAH.. sampai disini sahaja..ye.. tak mahu t panjang2 BOSAN lak.. t kita sambung ye… sy akhiri luahan hati saya dengan WASSALAM…

0 comments:

Related Posts with Thumbnails