Selasa, 1 Jun 2010

cinta oh cinta~


ASSALAMUALAIKUM…

Bertemu kembali… hehehe… nak tahu RAHSIA tak??? Luahan rasa ini dibuat pada hari yg SAMA pada luahan yg sebelum nya.. sbb ape??? Sbb.. sy seorang yg mempunyai daya ingatan yg tidak seberapa.. jd kalu dah ada idea kena tulis cepat2… hehehehe…
Perkara kedua yg sy nak semua dengar… saya JERIT nie… hehehe.. 2. PERASAN ATAU TIDAK…HIDUP KITA DIKELILINGI DENGAN CINTA??? CINTA KEPADA YG SATU??? TIDAK !!!!!! CINTA INI CINTA MABUK.. CINTA MENGHAYALKAN!!!!!!! BUKA RADIO DENGAR LAGU CINTA,TONTON VCD…CERITA APE??? CERITA CINTA LAGI… knape sy jerit2.. mcm nak marah je… dunia dikelilingi oleh cinta.. sy tak marah kalu cinta itu… berlandaskan perkawinan atau sebagainya… tapi cinta dengan menunjukkan adegan yg TIDAK begitu2 BAIK… saya tidak marah kalu cinta itu dikaitkan dengan bercinta dalam ISLAM.. seperti NABI YUSUF dan ZULAIKHA, NABI SULAIMAN dan BALQIS… (emosinya sy nie..maaf ye.. sbb sy pon mghadapi masalah yg sama.. saya terpengaruh!!!) kita semua KETURUNAN ADAM… patut berpegang kuat dengan ajaran ISLAM… ALLAH tak pernah melarang umatNYA bercinta.. tapi mesti kena pada CARA..
Cara??? Apa caranya… hehehehe… nak tahu la tuh.. KAWIN TANPA BERCINTA.. wow.. sy mg tabik kat org zaman2 dahulu… sy nak mcm nie.. tp sy TAK NAK kecewakan… org yg menyayangi sy.. cuba kita renung dan fikirkan mcm ne… org dahulu.. boleh kawin sedangkan mereka tidak pernah mengenali antara satu sama lain?? Saya sendiri kurang percaya.. kalu sy tak pernah mengenali DIRINYA.. ececece.. tapi dengan cara inilah… mereka mampu bertahan…hingga..ke akhir hayat.. ada banyak lagi cara yang saya akan kupas… tapi buat2..bersabaq naaa.. bagaimana pula yg sedang BERCINTA tp mmg berniat hendak KAWIN??? Putus ke..??? ayoyo.. putus pon bagus.. tp jangan2.. ada cara untuk menyelesaikan nya… tunggu.. sy akan bgtau.. hehehehe.. smpai disini sahaja la eh.. t smbung ye..
WASSALAM

1 comments:

Unknown berkata...

d9d57k8h49 c0m77k5o10 e3k86q6h45 m3q40v4e75 e9e45o4j48 h0m79b7b99

Related Posts with Thumbnails