Rabu, 22 September 2010

atie dah parah!!! yeke..huhuhu. takla.


3 Ulasan

Tutup tetingkap ini Melompat ke borang ulasan
Blogger Sang Perantau dunia berkata...

hemm dah parah awk ni aty,,,,ckp la kat abah dan mak awk..

2010 September 20 22:19

*harap tak marah ye, atie wat gini..hanya ingin mnjwab*
ASSALAMUALAIKUM..

Huhuhu..cdang takmo post ape2.. sampai sabtu..

TAPIIIII!!!!

Komen di atas buat atie trgamam..huhuhu.. parah dah ye atie??? mungkin..atie selalu post2 sal yg berkaitan dgn perasaan, syg.. dan sbgainya, mybabkan nampak parah. blog atie ni pon leh jd, blog cinta dah kott.. ekekekekeke.. takdelah.. hidup sebgai seorang pelajar mesti difokuskan dulu.. semua org mempunyai cita2 utk berkawin..huhuhu.. betol tak?? tapi, cara pemikiran atie yg agak terlalu mnjurus sal kawin yg mybabkan timbul isu parah.. lagipon.. atie kalu boleh nak elakkan perasaan cinta.. nak kawen je trus,, hehehehe.. cinta lepas kawen kan indah.. pernah baca, tak buku pemilik cintaku selepas ALLAH DAN RASULLULLAH?? huhu. sila baca ye ^^, best!! huwaaa.. lg 1, mgkin keadaan skrg mmrlukan sokongan..adatlah..
Buat sahabat sang perantau dunia.. terima kasih.. kdg2, kita sedikit alpa.. dlm pelbagai segi.. t, rajen2 la mnegur..

p/s: jgn ckap kat mak n abah atie tau.. atie tgah parah..huhu.. t salah fham lak ye.. tak pasal2 tahun nie jugak atie kawen..

8 comments:

iqbalsyarie berkata...

haha..kalau dah namanya mak dan abah,kita sorok mcmana pun,mereka ada naluri yang boleh mengesan~hehe

Uruchimaru @ kf berkata...

*garu kepala*

di sebalik wajahku.. berkata...

iqbal-takmo..takmo..takmo..zip mulut msing2 yea.. lgpon bkan nyer bnar pon.. ag 2 thun lbih ag.
kf-tak pham yea.. ape atie post.. tak yah pham ag bgus.. blushing

anayilz berkata...

cari calon cepat!!!

di sebalik wajahku.. berkata...

sahabat ku syg.. tlg carikan.. hehhehe

anayilz berkata...

untuk diri sendiri pun xjump lagi.ehehe.:p juz kiding.

Sang Perantau dunia berkata...

huhuh kan dah parah

di sebalik wajahku.. berkata...

fatin:.. meh kita cari..cikgu nak??
za8: mne de.. :P

Related Posts with Thumbnails