Isnin, 5 April 2010

terdetik hati =)




kamis nie aku nak balik umah... nak hantar barang yg byak.. then nak release tension... agpon rindu kat adik lelaki ku yg satu itu=) rindu semualah.... nak dapat keberkatan sebelum periksa lah katakan^^, hehehehehe... tak thu lah sem 2 nie kau mnjd org yg selalu penat.. mmg letih.. kdg2 lewat bgun... benda ini yg pling aku benci!!!! bkan nak.. tp ade tggungjwab yg kne pikul..huhuhu
byak gler aku dpat pengalaman sem 2 nie.. mmg terlalu byak.. huhuhuhu..
arap sgat2 sem nie dpat kekal dgan pointer cam sem lepas.. tp raser mcm sem nie mcm down skit la... huhuhu.. tahla~ iman sem 2 agak bergegar skit.. sbb selalu tak saba n tak tabah mnempuh dugaan.. akan ku cari dan ku ikat iman2 ku kembali...
p/s: aku tahu YA ALLAH KAU sentiasa dicc ku.. aku syg sgat2 AGAMAku... segala-galanyer hanya DIA!!!

Related Posts with Thumbnails